Nagy őszi áthangoló-horoszkóp

Megjelenés: szerző: dátum: okt 18, 2011 téma: olvasnivaló | 0 hozzászólás

nagy őszi áthangoló-horoszkópStresszesek a hétköznapok? Már rég elfelejtetted milyen volt a nyári vakáció? Kezdenek agyon nyomni a tél első jelei: a hideg, a sötét? Akkor hangolódj rá a Természet és önmagad hullámaira, mert úgy sokkal könnyebb lesz…Kerülj vissza az Áramlásba és haladj a saját sodrásod szerint.

Az ősz a nagy átalakulás ideje, a készülődés a télre. A természetben a rákészülés, a lecsendesedés, a pihenés időszaka. Ősszel mi is legbelül visszavonulásra vágyunk, nekünk is változnunk kell, a változás minőségét és irányát pedig befelé figyelve mindenkinek önmagának kell megtalálnia. Lehet életmódváltás (több sport, kevesebb édesség :-)), stílusváltás (rövidebb haj, több smink), kapcsolatváltás vagy bármely -akár pici- átalakulás is, ami eltérést mutat valamiben az eddigiektől, és elkísér néhány hónapig. Érdemes most ráhangolódni az igényeidre és a külvilág elvárásai helyett önmagad szempontjait helyezni előtérbe. A tested kívánságai különösen fontosak. Ügyelj rá, hogy több figyelmet szentelj mostanság az egészségednek, többet pihenj, tudatosan relaxálj. Onnan tudod, hogy valóban respektálod az igényeidet, hogy nem betegszel meg. Ilyenkor a stressz jobban hat, mélyebbre megy, fordíts hát figyelmet a méregtelenítésre és a lazításra. Minden nap helyet találva ennek a két dolognak ez életedben. Mint tudjuk: ép testben ép lélek!

A legjobb, ha a saját ötleteidet valósítod meg, az én összeállításom csupán inspiráció, kedvcsináló és katalizátor a belső igényeid megtalálásához. Az aktuális bolygóállásokon elgondolkodva készítettem számodra egy kis étvágygerjesztőt ahhoz, hogy jó étvággyal kebelezd be a változásaidat. Test és lélek összhangja az őszi hónapokban az átalakulásod minőségén múlik, nézd meg, mit tehetsz a legjobb kondid eléréséhez!

Használati utasítás: a javaslatok a november végéig mutatkozó konstellációk alapján készültek, de természetesen ér az átalakulást tovább is folytatni. Mellékhatás nincs!

KOS

Test:

csökkentsd fokozatosan a mozgással töltött időmennyiséget, sportolj, de kevesebbet. Az intenzív mozgásformák helyett keresd azokat, ami belül is megmozgat: jóga, tai chi, aikido.

Lélek:

végezz rendszeresen reggel és este légző gyakorlatot a nyitott ablak előtt: megnyugtat és felszabadít. Kilégzéskor engedd el a napi stresszt.

 

BIKA

Test:

Töltsd fel a vitamin-és nyomelem készleteidet. Fogyassz sok-sok tejterméket. Naponta 1 pohár vörösbor sem árt meg. Ne most diétázz, ha fogyni szeretnél inkább a mozgást fokozd.

Lélek:

ideje olyan olvasnivalókat begyűjteni, ami a hosszú estéken feltölthet, emelhet és mosolyra fakaszt. Írj listát és minden nap olvass valami, ami igazán kedvedre való.

IKREK

Test:

Selejtezd ki az étrendedből mindazt, ami egészségtelen. Elég az is, ha két hétre sikerül! Utána pedig egész télen át ügyelj a fokozott folyadékbevitelre: oldódj!

Lélek:

hétvégenként irány a természet: sétálj, túrázz. Szívd tele magad friss levegővel, érezd át, hogy a természetben zajló változásnak te is részese vagy, és ez így jó most neked.

RÁK

Test:

itt a pihenés ideje! Az alvásé, a lustálkodásé, spórolj az energiáddal, racionalizáld a teendőidet. Az sem baj, ha valami elmarad. Lesz időd később behozni a lemaradást.

Lélek:

sok-sok zenét hallgass, táncolj, merülj el a ritmusban. Így hallod meg a saját éned ritmusát, és így kerülsz közelebb a változásaidhoz.

OROSZLÁN

Test:

próbálj ki egy új sportágat, vagy változtass valamit a napi rutinodon. Nem szereted a változást, ezért kezdd kis lépésekkel a közeledést felé. Fontos most, hogy újdonságot csempéssz a hétköznapjaidba.

Lélek:

a kikapcsolódás most jelentsen számodra aktív társasági életet: szervezz vendégséget, találkozz a barátaiddal. A beszélgetések során sok megerősítő-motiváló visszajelzést fogsz begyűjteni.

SZŰZ

Test:

vágj neki a télnek egy kiadós méregtelenítéssel, ezután pedig téliesítsd a táplálkozásodat valamely hosszú távú diéta-program mentén, ezzel szolgálod leginkább most magad.

Lélek:

nézz körül a relaxációs technikák között és válassz egy testhezállót. Tanuld meg, és egész télen gyakorold. Meg fogsz lepődni, micsoda átalakuláson mész majd keresztül!

MÉRLEG

Test:

változtass a külsődön! Nem azért, mert így rosszul nézel ki, hanem azért, hogy feldobjon egy új frizura, egy trendi smink. Jó tesz az is, ha hetente masszázzsal is lazítasz.

Lélek:

Itt az ideje, hogy befelé figyelj egy kicsit. Olvass önfejlesztő könyveket, keress olyan csoportot, ami önismerettel foglalkozik, kérj eligazítást szakembertől és bontakozz ki teljes mértékben.

SKORPIÓ

Test:

reggel 10 perc torna, este 10 perc légző gyakorlat, a hatás nem fog elmaradni! Szerencsés vagy, neked csak ennyit kell tenned a változás elősegítéséért, ezt viszont tedd meg önmagadért.

Lélek:

naponta tarts csendet: gyújts gyertyát és merülj el önmagad mélységében. Tölts így el néhány percet. Találj ki minden napra egy-egy témát, amin ebben az állapotban elmerengsz. Gyógyítsd magad.

NYILAS

Test:

ne vidd túlzásba se a fogyókúrát, se a mozgást. Inkább a tested jelzéseit kövesd. Erősítsd az immunrendszered a keleti konyha fűszeres ízvilágával és citromfű teával.

Lélek:

látogass el az állatkertbe, sétálj vadasparkba, menj lovagolni. Legyél sokat állatok közelében, segítenek megtalálni a harmóniádat.

BAK

Test:

szaunázz rendszeresen, tarts léböjt kúrát, fogyassz több gyógyteát. Öltözz melegen, ügyelj az izületeidre, sportolás előtt mindig melegíts be, reggelente nyújtózz kiadósat felkelés előtt.

Lélek:

óvd az idegrendszeredet, tudatosítsd, hogy nem vagy azonos a téged ért csalódással, félelemmel, fájdalommal. Minden csak átmenet.

VÍZÖNTŐ

Test:

ideje megszervezned egy aktív pihenéssel teli hosszúhétvégét a barátaiddal! Fedezz fel új tájakat, és engedd át magad a sport, a kaland élményének. Ne gondolkozz, csak légy benne!

Lélek:

legbelül ellenállsz a változásnak, ezért nem könnyű számodra ez az időszak. Figyelj a szervezeted megváltozott igényire, új ritmusára, és vesd alá magad ennek.

HALAK

Test:

számodra ez az időszak az erőgyűjtésről szóló, ezért jöhet bármi, ami az ellazulást segíti: gyógyfürdő, masszázs, jóga. Törekedj a lassú, egyenletes mozdulatokra és ugyanígy táplálkozz.

Lélek:

készítsd fel a lelked a tél örömeire: teremts meghitt hangulatot a lakásodban színekkel, formákkal, illatokkal. Legyen feltöltődés az otthonlét: az én házam az én váram!

 

 

Ne feledd: a lényeg a megvalósításban rejlik…!

 

 

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.